دانلود فایل تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر كالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به كشور
دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 11
حجم فایل: 45 کیلو بایت
قیمت یكی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی می باشد و اگرچه درآمیخته بازاریابی قیمت فقط یك عامل است ولی از لحاظ توانایی رقابت كردن، یك عامل تعیین كننده است شركتی كه می خواهد به طور مؤثر رقابت كند و از لحاظ حجم فروش و سود به اهداف خود برسد باید از یك سیستم قیمت گذاری صحیح پیروی نماید این امر در صنعت جهانگردی نیز همچون صنعتهای دیگر صادق است
توضیحات بیشتر و دانلود فایل